HTML

Eltűnt személyeket keresünk

Eltűnt személyeket keresünk. Akinek bármilyen információja van, vagy eltűnt egy rokona, hozzátartozója, ismerőse, írjon az eltuntszemelyek@gmail.com címre.

Utolsó kommentek

2008.02.01. 10:39 mvmv

2008 január 07-én délután Szegedről tűnt el: Pordán János

Pordán János 2008.01.07-én 14:00 után Szegedről eltűnt. Telefonja nem elérhető, albérletébe nem ment vissza, vizsgán (tőle szokatlanul) nem jelent meg. Iwiw-en,myvipen utoljára (9-én) már testvére, István lépett be helyette. Kérünk mindenkit, ha bármilyen infó van róla, esetleg látták, beszéltek vele szóljanak! Még akkor is ha csak egy tipp van, hogy hova mehetett, kivel találkozhatott, vagy csak 1 apróság ami beugrik és segíthet. Ha bármi eszébe jut bárkinek, vagy tud valamit kérem jelezze itt, vagy a pordan.istvan@lantax.hu címen vagy a 06/30/9-220-224-es számon, írja az eltűnt személy bátyja.


41 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piroska 2008.03.02. 21:36:45

Borzalmas lehet, hogy lassan már 2 hónapja nincs semmi hír róla. Híresztelések voltak, olyan is, hogy megtalálták. vaklárma volt. Nincsen semmi nyom még mindig?
Netes barátok, sem adtak semmi felvilágosítást? Keresték őket, hogy melyik oldalon szokott előfordulni?
Bízom, hogy életjelet ad magáról!
Üdv. a családnak, és el nem fogyó bizakodást, reményt kívánok.

sole 2008.03.03. 10:42:00

Én is szívből kívánom , hogy hazatérj!!!!!

papustol 2008.04.02. 22:34:27

Bizonyára vannak megoldhatatlannak látszó nehézségek az életben.Lehetőséget kell adni a leg csekélyebb reménynek,hogy az idő meghozza maga boldogságát.Kívánom térj meg szeretteidhez.

Niki 2008.04.09. 20:52:37

Még mindig semmi hír?

Hilda 2008.04.28. 21:43:59

Na ne hiányozzon már ennyire...
Nem nagyon tepernek érte, úgy vélem. :

kittyke 2008.05.11. 21:45:16

syastok azé ennek a gyerekenek is sajnálom szívből a szüleit mert non rossz lehet h nem tudnak semmit fiukról azt se h él -e még semmi tremélem meglecc sok sikert !!! sajnálom :(

Mikula Nikoletta 2008.05.12. 19:02:40

SAJNÁLLAK H ELTŰNTÉL MERRE LÁTTAK UTOLJÁRA!!!!????:(

Karesz 2008.05.14. 19:32:16

Kedves Hilda!
Ismered a körülményeket, a szülőket, a családot, hogy ilyen negatív következetéseket írjál róluk?
Igenis mindennap, erőt, fáradságot, pénzt nem kímélve keresik gyermeküket! Tudod, hogy Sárbogárd Szegedtől hány km-re van? Azt szorozd be 60-nal (kb. ennyiszer tették meg azt az utat, vagy még többször is). Sajnos eddig hihetetlen módon semmilyen eredménnyel! De folyamatosan mennek és keresik gyermeküket. Mi akik ismerjük őt és a családját minden erőnket odaadnánk a szüleinek, hogy végre megtalálják fiúkat! Ők lassan az őrület határán vannak, de mennek, mennek és mennek. Minden egyes alkalommal újabb és újabb reményekkel! Inkább bíztatni és bátorítani kellenne őket! Mi akik a Jánost ismerjük, nem hisszük el, hogy ő őnmagától ment el!!!!!
Ha láttad volna a tv-ben a szülőkkel készült riportokat, akkor nem tennél ilyen kijelentéseket, amiket leírtál!!
János egyáltalában nem az az ember aki csak úgy lelépjen!!!!

Dávid1989 (törölt) 2008.05.15. 12:33:17

Lehet hogy bűncselekmény áldozata lett?:(

Vivike 2008.05.27. 14:55:31

sziasztok én eszt a gyereket nem keresném mert nagyon csuda a feje!Hehe lehet meg van csak jolm esik neki hogy keresik am álitólag én is el vagyok tünve én Rácz Vivien vagyok!Nah sziasztok am most nyíegyházán élek barátommal Tóth Zsoltal!

Reni 2008.05.28. 03:13:08

sziasztok!!

Úristen..ezt nem hiszem el h hogyan lehet valaki ien undorítóóóó!!!!EZt a Vivikét kikéne tiltani innen..mindenhova mocskos megjegyzéseket tesz..Hogy lehetsz ekkora Bunkó bazdd meg..annyira felidegesítettél!!!!!!!!Különben is egy kedves ismerősőm lánya a Rácz Viven,és kurva jó lenne ha nem viccelődnél az eltünésével!!!!Nem tudom h mitcsinálnál ha te valakid tünne el!!!
Addig ien kurva nagy a szád a míg biztonságban vagy!Undorító egy ember vagy!és nem is tudom h neked ez mért jó..takarodjj innen!!!!!

Dávid1989 (törölt) 2008.05.28. 10:49:53

Vivike!!!

Az írásodból ítélve még gyerek vagy. Neked még a tankönyveket kéne bújni, és nem ilyenekkel foglalkozni!!!!


Reni!!!

Igazad van, és megértelek.
De szebben is el lehet valakit küldeni a francba.

Franci 2008.06.08. 19:35:57

Vivike te egy nagyon undorító ember vagy....azt pedig tiszta szívből remélem,hogy előkerülsz...kitartás a családnak,biztos nagyon nehéz lehet.

Nonomano 2008.06.11. 09:59:08

Ti elhiszitek, hogy vivike valóban az a személy, akit a szülei keresnek már szinte mindenhol? Ha meg tényleg a barátjánál lenne, akkor szerintem már megtalálták volna simán.
Sekélyes az egész írása, hányok tőle bászki...

Dávid1989 (törölt) 2008.06.11. 15:30:40

SZERINTEM NEM VIVIENNEL KÉNE FOGLALKOZNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEM UNDORÍTÓ CSAK MÉG NEM TUDJA MIKET BESZÉL, MERT MÉG GYEREK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉS Ő NEM AZ A RÁCZ VIVIEN AKI ELTŰNT ÓBUDÁRÓL, MERT Ő MÁR RÉGEN ELŐKERÜLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PORDÁN JÁNOSSAL TÖRÖDJETEK INKÁBB HOGY HOL LEHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NE MÁSOKAT SÉRTEGESSETEK KÖNYÖRGÖM!!!!!!!!!!

Anonymusss 2008.06.14. 16:55:42

ebben van igazsáág... deh amugy ez a Vivienes sztori akkor is egy jo nagy hab.... még hogy te vagy a Rácz Viven... haggyad már... szánalmas vagy meg mit kell fikázni másokat??? tudod az csinál ilyet Drága Vivike aki nincs megelégedve saját magával.. szal sztem nézz tükörbe mer ha belsöleg ien egy utolsó paraszt vagy akkor kivülröl sem lehetsz szebb....ennyi vagy bmeg!!!! de télleg ne ezzel törödjünk.... hiszen ez az oldal nem a fikázásrol szol... remélem hamar elökerül ez a fiu is... sok sikert ;):(:)

Nikah 2008.06.24. 16:34:39

nah szijasztok!!!

énis gyerek vagyok. még. de egyszer mindeki nagylesz. de nekem akkorsem lenne ekkora pofám beírni én vagyok rácz vivien. ch...... és nemismerem. igaz. de akkorsem vicelődnék illyennel. és vivijen ha el is tűnt ha magától űnt el volna akkorsem írt volna ilyet.

jahh és igaz h előkerült de fennvagyok myvipen is és ott mindeki ezt küldi h keresik meg minden! vhogy lelehtne állítani ezt. nemgondoljátok?

Jankaa 2008.06.27. 18:48:59

Te télleg egy rohadék vagy Viviven..és ijennel kurvára nem lehet viccelni.....Az eltűntek szüleinek,ismirőseiknek télleg kitartás!! Hisz a Remény hal meg uroljára!! Bízunk benne hogy előkerülnek..:(

Csusz 2008.06.29. 09:57:55

Szijasztok!!

Őszintén sajnálom hogy eltűnt és kitartás a szülőknek!!!!!
Ahogy olvasom ezek a hozzászólásokat tényleg az a legfontosabb hogy higgyenek abban hogy elő fog kerülni!!!:(
Amúgy meg myvip-en nekem is küldözgetnek ilyen Rácz Vivienes dolgokat megnéztem ezen az oldalon is!
Beírtam a nevét és nem adott ki semmi se nevet se képet se semmit!!
Szal nem tom ki ez a Vivike de megnézném mit csinálna ebben a helyzetben!!!!!És nem az a fontos hogy valaki szép vagy helyes legyen ezen az oldalon az a fontos hogy eltűnt és meg kell keresni!!Gondolom a szülők nagyon el vannak keseredve...
Szóval mégegyszer sajnálom!!Kitartás bízzatok abban hogy elő fog kerülni!!!!

Flóra 2008.07.13. 20:59:07

Vivien nem csak állitolag vagy eltünve hanem szerintem igen is elvagy tünve, anyukád naon ideges és szomorú miatad küldözgeti az internetes oldalakon a körlevelet h eltüntél. stb, csak azt szeretném kérdezni h miért nem mész haza? meg h hány éves vagy?

Flóra 2008.07.13. 21:05:27

jah és remélem h ez a fiu elöfog kerülni,
amugy meg nemis olyan csunya fiu, szerintem, de lehet h már megis találták... Csusz amugy nekem is küldték a Vivienröl valo dolgokat, és én sem találtam a keresésbe a nevét... :(

Regi 2008.07.14. 18:37:54

Én szerintem nem erről a vivikéről kéne beszélni !!!!Mert ez az oldal nem róla szól .Hanem egy eltünt emberről.
Ugyhogy inkább arórl kéne beszélni nem erről a kis ribancról!!!!

Regi 2008.07.14. 18:38:31

Nem gondoljárok??

christo 2008.07.16. 00:05:41

Janiról azóta sincs semmi hír?
Én párszor beszélgettem vele amikor még abban az albérletben laktam. Én is csak ilyenekre tudok gondolni, hogy elbarolták és most valami szekta büdös pincéjében raboskodik. Azt nem tudnám róla elképzelni hogy öngyilkos lett.

Azóta sem hallottam róla. Valaki esetleg tud valamit?

Chiquitita 2008.07.17. 11:45:48

Utolsó bejelentkezés IWIW-en június 17.Hmmm...fura.Akkor ez most hogy van?Hisz január óta keresik...

Chairs 2008.07.19. 01:46:58

Szijasztok!
Olvastam a kommentárokat és elgondolkodtam. Vannak ojan emberek akik nem tudják átérezni ezt a dolgot ...... énsem mert nekem még nem tűnt rokonom , ismerősöm. De őszintén kívánom hogy kerüljön elő ez a fiú épségben bárhol is van. És az hogy van ojan ember aki magát Vivi-nek adja ki és mások eltűnésével gúnyolódnak az nem szép dolog. Az ijen ember szerintem nem igazán tudja hogy mit mond de kívánom neki is hogy ne is tudja meg és mindazoknak is akiknek még soha nem tűnt el rokonuk barátjuk. Ne is tűnjön el soha. De van Isten és aki hisz benne az tudja hogy ő szeret és vigyáz mindenkire, erre a fiúra is. Ha az ember a fejébe vesz valamit és igazán akarja akkor eltudja érni. AZ EMBER SZÁMÁRA NINCS LEHETETLEN!!!! csak el kell hinni ezt. Legyetek jók és szeressétek egymást amig lehet amig van élet.
Szijasztok

Popyke 2008.07.19. 19:56:30

Lehet,hogy csak azért,mert Szeged környéki vagyok, de valahonnan nekem rendkívül ismerős ez a fiú. Csak tudnám,hogy honnan....

or-she 2008.08.02. 21:54:20

Sziasztok!
Én is sajnálom,hogy eltűnt,azért valamit néha irhatnának, hogy -előkerült agy keresik vagy valami!
Egyébként lehet,,hogy az iwiwen valamelyik családtagja volt fent,nem?

Karesz 2008.08.11. 16:05:10

Az iwiwen valószinüleg a rendőrség volt fent! Egyébként sajnos még semmi hír róla!
Popyke!!
Légyszí gondolkodj, hátah beugrik, hogy hol és kivel láttad!!! Nagyon fontos volna!

Anonim 2008.10.21. 12:33:14

Sajnos az illető elhunyt...

melmann 2008.10.22. 07:02:16

Honnan tudod Anonim?

Anonim 2008.10.22. 09:28:57

Ismerem a családot. Még nem biztos a hír, de nagyon valószínű, hogy az ő holttestét találták meg a Tiszában...Most folynak a DNS vizsgálatok. Jánost személy szerint nem ismerem, de nagyon sajnálom, ha kiderül, hogy ő volt. :(

moleva 2008.10.22. 10:08:34

részlet a Bogárd és Vidéke hetilapból :(

"Október 10-én Szegeden a belvárosi
Tisza-hídnál egy munkás
dolgozott a hídpillérnél, hogy a
megakadt uszadékot szétszedje,
amikor emberi maradványok
kerültek elõ a víz alól: egy fiatal
férfi alsóteste, teljes ruházattal.
Ahelyszínre kiérkezõ nyomozók a
ruházat alapján valószínûsítették,
hogy a januárban eltûnt sárbogárdi
fiatalember, Pordán János megcsonkított
holtteste került elõ. A
szülõket azonnal értesítették, és
hívták Szegedre, hogy azonosítsák,
valóban fiuk földi maradványait
találták-e meg.
Megbizonyosodtunk, hogy a fiunk volt,
akit megtaláltak
Pordán György:—Október 13-án, múlt hétfõn hívtak bennünket
telefonon, hogy találtak a Tiszában a belvárosi hídpillérnél egy
holttestmaradványt. Feleségemmel elmentünk Szegedre, és azonosítottuk.
Megbizonyosodtunk, hogy valóban a fiunk volt…ami
egyáltalán megmaradt belõle. Csak az 5. csigolyától volt meg
ugyanis a holttest, és az is mumifikálódott már ennyi idõ alatt. De
megismertük a ruháját és a cipõjét. Egészen biztos, hogy a fiunk
földi maradványait találták meg a Tiszában. Vettek tõlünk
DNS-mintát, annak az eredménye fogja véglegesíteni ezt az eredményt.
A legrosszabb esetben egy hónapon belül meglesz az is.A
megmaradt alsótestbõl nem tudtak következtetni bûncselekményre,
pedig biztosak vagyunk abban, hogy nem önkezével vetett
véget az életének. Két független orvosszakértõi csoport vizsgálja
a maradványokat. Majd megtudjuk, hogy mi lesz annak az
eredménye."

mmanoka 2008.10.22. 13:16:15

Őszintén sajnálom, hogy ezt kellett megérniük a szülőknek. Borzasztó és tragikus . Nagyon sok erőt és kitartást kívánok, hogy fel tudják dolgozni a töténteket bár tudom ez szinte lehetetlen lesz.

popyke 2008.10.27. 20:29:01

Őszinte részvétem,egyszerűen hihetetlen,hogy ilyen megtörténhet...csak fogja az ember a fejét és nem érti, ezt fel sem lehet fogni........

popyke 2008.10.28. 18:34:50

Ha lehet esetleg többet tudni,akkor nagyon szívesen vennénk,ha valaki felírná. Nem akarok hülyeséget mondani,de már olyasmiket rebesgetnek,hogy szervkereskedők ölték meg és csonkították meg. Hát ez egyszerűen felfoghatatlan ha igaz. Mindenesetre biztos vagyok abban,hogy a szülők tudják,hogy képtelen lett volna önkezével véget vetni az életének,mint ezt ők is mondták. Szörnyű lehet mélyen együtt érzek a családdal. Kitartást kívánok.

Sole 2008.10.29. 12:57:11

Nyugodj békében.....

ri 2008.11.12. 21:35:43

Szerintem nem igaz a hír. Ez egy olyan erejű dolog ami megjelent volna országos kiadásban is, én az iwiw üzenőfalon láttam. Megdöbbentett, kíváncsiságból egyből rákerestem de iwiwen kívül sehol nem találtam meg ezt a cikket.

Pippi 2008.11.18. 21:14:32

Sziasztok!

A fent idézett hír megtalálható a www.bogardesvideke.hu/ oldalon, a 2008.10.22-én megjelent lapszámban.

Mr Acid 2008.11.26. 22:19:07

Legyen neked könnyű a föld!

mmanoka 2008.11.27. 15:34:56

Mi lett a Dns eredménye? Tényleg ő volt?
süti beállítások módosítása