HTML

Eltűnt személyeket keresünk

Eltűnt személyeket keresünk. Akinek bármilyen információja van, vagy eltűnt egy rokona, hozzátartozója, ismerőse, írjon az eltuntszemelyek@gmail.com címre.

Utolsó kommentek

2008.05.08. 11:09 mvmv

2008. március 25-én a 2. kerületből tűnt el: Rózsás Annamária

Rózsás Annamária (1991.05.25.) budapesti lakos 2008. március 25-én tartózkodási helyéről ismeretlen helyre távozott. Rózsás Annamária körülbelül 170 centiméter magas, normál testalkatú.




A Budapesti Rendőr-főkapitányság II. kerületi Rendőrkapitánysága kéri, hogy aki a képen látható lányt felismeri, jelenlegi tartózkodási helyével kapcsolatban érdemleges információval rendelkezik, hívja a 346-1800/ 42-206 számot, illetve névtelensége megőrzése mellett tegyen bejelentést az ingyenesen hívható 06-80- 555-111 „Telefontanú” zöld számán, vagy a 107, 112 központi segélyhívó telefonszámok valamelyikén.

(A kép minőségéért elnézést kérünk, csak ez áll rendelkezésünkre.)

8 komment


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Proxima Centauri 2008.05.15. 03:24:05

nem találtam azt a bejegyzést de rácz vivienről érdeklődnék, hogy eltűnt és millió körüzenet megy még most is a neten, de aztán vmikor meglett. nem is ez a lényeg hanem az hogy hová tűnt???
mert ennyi időre nem nagyon lehet eltévedni.

Dávid1989 (törölt) 2008.05.15. 08:10:59

Asszem a barátnőjénél volt.

hjajjj.... :( 2008.05.17. 12:18:49

lifeforce.hu/w/Eltuntszemelyek.blog.hu

Elgondolkodtató... szerintem...

norbert79 2008.06.02. 13:20:05

Az is elgondolkodtató, hogy a stílus elég egyszerű emberre utal. Szerintem egy szépen megírt levél az oldal karbantartójának sokkal többet eredményezett volna, így meg csak egy buta, hőbörgő ember saját személyes sértődését lehetett olvasni.
Amúgy tudunk valamit már az eddig eltűnt személyekről?
Érdemes lenne azoknál a személyeknél, ahol van végkifejlet, vagy új információ, egy apró megjegyzést tenni, hogy "Megtaláltuk!", "Elhunyt...", "Még "mindig keressük", illetve felfrissíteni a bejegyzést a történetével.

VIOLA BABA 2008.07.24. 15:55:54

SZIASZTOK!!! ÉRDEKLŐDNI SZERTNÉK HOGY RÁCZ VIVIRN AKI ÁLLÍTÓLAG ELTÜNT HOGY MEGLETT-EM MÁR EMRT XERINTEM ENNYI IDŐRE NEM LEHET CSAK ÚFGY ELTÜNI VÁLASZUKAT ELŐRE IS KÖSZÖNÖM VIOLA

Dexy 2008.09.29. 14:35:31

énis megkaptam azt az üzenetet rácz vivienröl és énis kerestem de semelyik oldalon nem találtma meg ez eléggé érdekes...

szivböl kivánom hogy Annamária hazatérjen egészségbe :( :)

Tóth Elizabet 2008.11.30. 15:03:48

Valaki tud vmit Rácz Vivien Editről vagy csak egy kitalált buta körlevél vt??
Körbe néztem minden oldalt de egyiken sem találtam meg ?
Nem is tűnt el vagy mi történt vele?
Valaki tudna rá választ adni?

Sport 2008.12.09. 10:36:02

Május 8. óta nem tűnt el senki vagy a blog gazdája tűnt el?
süti beállítások módosítása